Projektas „Augu aš ir pupa“
- Paskelbė : Tatjana Suprunovič
- Paskelbta: 2025-04-01
- Kategorija: Projektinė veikla
21-ojo amžiaus mokinių domėjimasis gamtos mokslais labai sumažėjo, todėl mokinių motyvacijos ugdymas šiose srityse yra itin aktualus. Be to, ugdytinių pažinimo kompetencijos ir socialinių įgūdžių ugdymas yra labai svarbus jų tolimesniam gyvenimui.
Projekto trukmė – 1 mėn.
Projekto tikslinė grupė – nedidėlių, vidutinių ir didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys pradinių klasių (1-4 kl.) mokiniai.
Projekto tikslas – skatinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių įsitraukimą į bendrą patyriminę veiklą, jų susidomėjimą gamta, lavinti jų komunikavimo įgūdžius, turtinti žodyną.
Projekto uždaviniai:
- Veikiant kartu su kitais ir (ar) savarankiškai pasodinti pupas ir jas prižiūrėti;
- Stebėti ir tyrinėti augalų augimo procesą;
- Mokytis trumpai reflektuoti vykusią veiklą, atpažinti, įvardyti ir susieti su atliekama veikla susijusius objektus/savybes/veiksmus/procesus.
Poveikis ugdymosi procesui
Projektinis darbas, pasak tyrėjų, yra vienas iš efektyviausių intelektą lavinančių metodų – kuo anksčiau mokiniai pradeda jame dalyvauti, tuo jie tampa kūrybiškesni ir atviresni naujovėms. Todėl šio projekto poreikis gali būti ilgalaikis: vaikai, patyrę džiaugsmą mokantis per projektą, ir toliau noriai ims dalyvauti panašiuose veiklose, o mokytojai dažniau inicijuos tokias veiklas, suprasdami jų pridėtinę vertę.
-
- Paskelbta: 2021-01-22
- Kategorija: Projektinė veikla
„Šiuolaikiškas matematinių gebėjimų ugdymas ir pažangos stebėsena".